به خواهرم.....
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

به خواهرم.....
ارسال شده در پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, - 2:13

 سلام

حال همه ما خوب است

ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور

که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند

با این همه ... عمری اگر باقی بود

طوری از کنار زندگی می گذرم 

که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد و

نه این دل ناماندگار بی درمان!

 

تا یادم نرفته است بنویسم

حوالی خوابهای ما سال پر بارانی بود

میدانم همیشه حیاط آنجا پر از هوای تازه ی باز نیامدن است

اما تو لااقل, حتی هر وهله, گاهی, هراز گاهی

ببین انعکاس تبسم رویا

شبیه شمایل شقایق نیست!

راستی خبرت بدهم

خواب دیده ام  خانه ای خریده ام

بی پرده, بی پنجره, بی در, بی دیوار .... هی بخند!

 

بی پرده بگویمت

چیزی نمانده من است, من سی ساله خواهم شد

فردا را به فال نیک خواهم گرفت.

 

دارد همین لحظه 

یک فوج کبوتر سپید

از فراز کوچه ما می گذرد

باد بوی نام های کسان من میدهد.

 

یادت می آید رفته بودی 

خبر از آرامش آسمان بیاوری؟!

 

نه ... ری را جان

نامه ام باید کوتاه باشد

ساده باشد

بی حرفی از ابهام و آینه.

 

از نو برایت مینویسم

حال همه ی ما خوب است

اما تو باور مکن!

 

 

نامه ها. نوشته سید علی صادقی

 

 



نظرات شما عزیزان:

كيميا
ساعت16:51---24 شهريور 1391
سلام وب واقعا خوبيه خيلي خوشم اومد.خوشحال مي شم با من تبادل لينك كنيove.volleyballandkimya.LXB .ir مرسي

دانیال
ساعت22:25---4 خرداد 1391
دوری از فاصله ها نیست دوری یه حسه ،حسی که ممکنه دونفر در کنار هم باز همراهشون باشه ،من از عشقم دورم ،خیلی خیلی دور ولی گاهی ریاضی نامفهوم میشه ،متر ،کیلومتر ؟!!؟؟اینا قرارداده بین ما ،دقت کن خوب دقت کن فاصله منوتو یه نفسه ،حس کن منو با تمام وجودت ...
پاسخ:قتی فاصله ها رو با متر و کیلومتر بسنجی،تحملش با یه اه راحتتره. اما فاصله ما دو قلب درحسرت در آغوش کشیده شدن،اه کشیدم اما فقط گلویم سوخت و چشمانم خیس شد، خوب نشدم که ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق